Meningslösa måndag.

vet ni? jag sitter och skriver på mitt engelska tal och blir så frustrerad av att det är så många ord som jag inte kan eller som jag inte kan böja till rätt form.. ibland vill jag helst av allt slänga datorn genom hela vardagsrummet och ut genom fönstret. sen slogs jag av en tanke för en stund sen, hur frustrerade måste inte barnen som jag skriver om (kolla här om ni undrar vad fan jag snackar om) vara när dem inte ens kan få fram den mat som de behöver för att klara dagen.

jag behöver ju bara öppna upp internet gå in på t.ex. google skriva in "engelska lexikon" och så kommer det upp en sida med ett lexikon som kan mer eller mindre alla ord och böjningar på ord som jag behöver när jag skriver mitt tal.. fan vad bekväm man är egentligen.

jag tror jag nämde att det skulle vara en smärre omöjlighet för mig att skriva klart det här talet i tid, och jag trodde ju tillochmed att det skulle vara tills nästa vecka, men nu när jag har en deadline som flåsar mig i nacken om att talet faktiskt ska vara klart att presentera på onsdag, så vart det en jävla fart på hjärnan. och fingrarna för den delen. nu är det bara att skriva klart skiten och sen hoppas på att jag lyckas prestera som den mönster elev jag är.. yeah right.

peace

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0