fuck off nu kör vi..

...det går bra nu!

Update på jobbet igår, nya spännande grejer på gång, kommer bli svin kul. post och spel (atg) ska jag få lära mig, start torsdag. helt underbart kul med lite nya utmaningar!

och sen klarade jag uppkörningen idag! ! ! ! ! ! hallå?! trodde aldrig att jag skulle bli klar med körkortet och nu så sitter jag här, och behöver bara sätta på mig skorna och ta bil nyckeln från bordet och dra. insane! det brinner lite i huvudet just nu, så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen riktigt. men fan vad bra det känns!


typ så här glad!

-C

Kommentarer
Postat av: mamma

JIIIPPIIII!!!! du är bäst!

2011-02-01 @ 13:06:56
Postat av: My

(lite sent, men ändå): SWEET!! Grattis och vad duktig du är!

2011-02-18 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0