busy busy

igår var en mycket bra dag! hann med mer än jag gjort på flera veckor.
var inne i stan med martin redan vid halvelva på jakt efter nya sneakers, som vi, efter mycket om och men, äntligen hittade. sen hängde vi i bokaffärerna tills martin började skolan, eller jaa.. jag hängde kvar i ytterligare en timme, tills mickis ringde och meddelade att hon var på väg in till stan. kaffe date och fönstershopping!

gjorde sen sällskap hem med martin när han slutade. lagade storslagen middag och vart sen uppringd av basse som ville springa. hurtiga gänget bestående av mig, basse, emily och micke gav oss ut i spåret.
när löpningen var klar ringde jag upp ida som tjugominuter senare stod utanför dörren för att hålla mig sällsis till martin kom hem från träningen... busy day.
tar igen mig idag genom att ligga och löka i sängen ett tag till.



så här glad var jag förra året :)


//carro


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha åh, söt tjej ju!

Måste bara fråga en sak jag tänkt fråga läänge, men gör du din design själv, du är ju super duktig!!

2010-10-13 @ 18:42:31
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0