topp

efter en mycket lyckad dag med körlektion och risketta traskade jag nöjd o belåten från körskolan och in på coop, på jakt efter middag. väl där var jag inne i mig själv och all info som bokstavligen flödat in under dagen, att jag glömde bort varför jag var där.. så mycket till mat vart det inte. gick fram och tillbaka och plockad i lite vad jag var sugen på..

nu har jag varit parkerad i soffan ett tag och zappar mellan alla underbara reklampauser.. CSI miami verkade spännande när det föreföll att horatio blivit mördad, men fem minuter senare är det någon som breakar att han bara iscensatt sin egen död för att undvika att bli dödad... ingen bra story tycket jag och bytte till trean, yey topmodel, noyey - reklam var femte minut. är inte van att kolla på tv längre, helt glömt bort hur irriterande det är med reklam....


lycka till grabben!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0