nytt kapitel

alltså, jag hade ju tänkt gå ner och träna idag.. men jag är rädd att jag kommer blåsa bort eller frysa ihjäl om jag kliver utanför dörren idag. det är sånna här dagar man nästan önskar att man jobbade mellan elva och halv tio, så man bara slapp se skiten..
meeen, idag ska jag ner till stallet, inte helt illa det heller.

igår var härligt. jag och ida spenderade heeela förmiddagen i stallet, först en sväng med stora hästarna, ida red och jag tömkörde. sen tog vi lilla hästen och lilla hunden på en promenad. så jag gick väl en halv mil plus-minus några kilometer igår.
när jag kom hem lagade jag och martin middag, kollade på robin hood och plockade in allting från balkongen.

nu ska jag gråta över vädret en stund.




bästaste!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0