this is what we do

en vecka och tre dagar sen jag kloddrade ner något här. sorgligt, jag som tycker om min blogg så mycket. men jag känner mig så tom och ohumoristisk nuförtiden, och själv hatar jag att läsa inlägg utan varken humor eller känsla.
vanligtvis är jag ganska ointresserad av vad andra människor äter till frukost, handlar på ikea eller har på fötterna dagarna. så därför försöker jag själv att undvika just dom sakerna. om man nu inte lyckas skriva det på ett så intressant och roligt sätt att jag sugs in i historien. min fantasi är alldeles för livlig för vardagsproblem. jag vill läsa rövarhistorier om tomtar och troll.


är iallafall hemma i ett stycke från london. resan var awsome och jag slänger upp bilder senare istället för att skriva en uppsats om allt som hände, för det var en hel del.
nu ska jag fortsätta med allt viktigt jag ska göra idag, sola, äta lunch, åka hem, träna och löka. vad mer behövs en solig dag i maj, när det är två veckor kvar till studenten...?


ja men, ni vet.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0