25grader

trött som sliten efter ännu en natt med hostattack på hostattack.. har fått en sträckning i båda sidorna av magmusklerna, så när jag hostar gör det jätte ont.. men för att se till det positiva så har jag nog fått mer än en veckas träning av magmusklerna, på en  natt ;).

idag är det måndag och början på slutet. om lite mer än en och en halvvecka går jag ut skolan. helt sjukt!
det känns som om det bara var två veckor sen det var snö upp till midjan och 20 minus ute. nu sitter jag i shorts och bh på balkongen och solar innan jag ska till skolan.

ibland har man det bra!


Kommentarer
Postat av: Kim

haah bilden :D:D:D:D <3<3<3<3

2010-05-24 @ 23:05:55
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0