you make your own luck

jag har saknat det här så mycket.. och nu när jag är mitt inne i det igen ser jag knappt någonting, det är som en rosa dimma. som om jag lever i en liten bubbla av glädje. det känns som om allting går åt rätt håll nu! som att det går bra, riktigt bra!

jag är fullbokade fram tills onsdagskväll, då jag ska fira min födelsedag med mina absolut bästa vänner i världen. sen är det typ helg! och då ska jag få vara med världens bästa kille! sen är det en ny vecka med personalfester, studentskivor och tatueringstid inbokad! det är mycket på gång nu! och det är mycket kul pågång! ikväll ska jag försöka hämta min studentmössa också. så att jag äntligen får ta på det som snart är verklighet.

det är helt sjukt, om två månader står vi där och skriker och hoppar och njuter.. om två månader börjar allvaret.. om två månader är vi inte barn längre.





//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0