underbara söndagsväder.

herre min gud vilket jävla pissväder det varit idag! första gången på hela veckan som jag verkligen varit tvungen att vara ute, och självklart också första gången på hela veckan med riktigt pissväder..

vart inte mycket dator igår, ingen alls faktiskt. vaknade upp hemma hos ida och chrille, tröttare än jag var när jag gick och la mig. upp och hoppa och ner till affärn för att handla frukost. sen var det bara att äta så mycket som möjligt innan jag åkte iväg till jobbet. fem timmar stå upp och springa omkring. fick däremot ett trevligt break. en glass mitt i rusningen för att jag jobbat så bra :D .

efter jobbet mötte jag mickis och vi köpte hårfärg (som vi aldrig använde, men ändå). sen bar det av mot rissne och mickis pojkvän johannes. en jävla bit att åka för middag. men det var det helt klart värt! god mat och riktigt trevligt sällskap. efter maten skulle vi se på film.. jag såg en kvart och sen sov jag som ett barn till mickis och johannes gick och la sig. då passade jag på att snacka i telefon en stund, hehe.

vaknade imorse vid sju och insåg att jag kunde sova åtminstone två timmar till. vid nio kom mickis upp och vi pt frukost. sen var det bara för mig att packa ihop grejerna och åka till ida. hon plockade mig vid bussen och vi åkte ut till sjukhästarna på hivön. efter ett par timmar där sitter jag äntligen ner i min underbara datastol och har pluggat en timme. ska försöka skriva lite till innan jag får sällskap :).


life never stop surprise you!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0