tomorrow..

den 23e mars tvåtusentio.. för ett år sen längtade jag ihjäl mig tills dagen efter den här, alltså den 24e mars.. i år är det lite lugnare. har inga större förväntningar på att fylla 19 direkt. ser mer fram emot tatueringstiden den sista mars ! det ska bli awsome!

var och tränade axlar och mage med ida och elin imorse. sen dess har jag ätit lunch och lökat framför datorn. borde ha gjort något nyttigt, typ pluggat.. men det blidde inte mycket av det, har lite svårt att koncentrera mig allmänt just nu.. det är så mycket som snurrar i skallen just nu. ikväll ska jag sova hos mr good looking, så jag får vakna mysigt imorgon iallafall :).

ska om en timme ner och slita i stallet idag igen. nu börjar det bli kul att vara där igen, när man vet att det snart är vår och ljuset dröjer sig kvar till sex tiden iallafall.. till skillnad från januari, när det var mörkt vid tre, och sen fortsatte vara mörkt tills man gick hem.. nu kommer ljuset! och jag hoppas att mina mörka ringar under ögonen ska försvinna med lite solljus!




våår!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0