roll me

godeftermiddag mina vänner!

nu är jag hemma igen efter en helkväll och heldag.
gårkvällen var kul! vi partade och sjöng och åt tills jag och ida kände att det var dags att åka hem. tack micke och isabelle för en jätte trevlig kväll :)
taxi hem till ida och sen knoppade jag av i deras soffa. klockan tjugo i fyra ringde telefonen. nån ville kolla så att jag och ida kommit hem ordentligt och inte satt oss helt tafatta i någon snödriva någonstans i orminge centrum.. hrm.. ?!
somnade sen om och vaknade vid åtta (!) av sms. svarde och somnade om. upp vid halv elva för att stjäla frukost av sambona. satte på datorn och insåg att jag glömt bort lösenordet. istället för att smita in och väcka ida, ringde jag upp och väckte båda två. sen gnällde chrille över att jag knapprade för hårt på tangenterna, så jag tydligen väckte hela grannskapet..

iväg till jobbet och slet ett par timmar för att sen avsluta med att äta den nya kycklingburgaren och sen vänta på bussen i en evighet. nu är jag hemma och ska snart byta om och åka över till basse. vi ska ut på hivö äventyr ikväll. får se hur det går, om vi överlever eller om ni hittar våra kvarlevor i magen på en vild älg eller likande.


rolling stones by heart :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0