hivön

igårkväll vart det sannerligen en helkväll. och idag har det varit ännu en heldag. men inte är jag ledsen för inte.
vi kom tillslut ut till hivön, efter extremt många om och men och väntande och yatzy spelande och mer om och men.. men tillslut kom vi ut.
fest var att ta i.. men trevligt umgänge och ramlösa räckte bra för mig igår. de flesta andra hade fått i sig både det ena, det andra och det tredje och levde om därefter. jag var övertrött och spelade på det.
bra musik, tjejmys i ett bubbelbadkar, kaffe i hela köket, glas på golvet, öl på mattan och en jävligt trång hemresa.

jag och elin vaknade hos grabbarna imorse innan dom skulle iväg och spela innebandy. själva vart vi kvar i lägenheten med en meter disk i köket och ett decimeter tjockt lager med skit över golven. så här kan dom inte bo sa vi och började städa och diska i en timme innan jag var tvungen att åka till jobbet. det uppskattades kan jag säga :) .


nu har jag fått i mig middag med nästan hela familjen. och hade nu tänkt bege mig av mot socialare breddgrader.


det här är jag och min vän bamse junior.. alltså thomas som är alldeles för full..

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0