gud

jag är så inne i skrivar tugget nu att jag knappt kan sluta. jag var tvungen att lägga band på mig för att inte göra om projektrapporten till en skräcknovell.. det börjar så bra, varför inte sluta med överfall, ångest och jätte mycket blod?

min hjärna är slutkörd efter att ha gått på högvarv i två timmar, men jävlar vad grym våran rapport kommer bli. jag vet att vi borde ha börjat för minst två månader sen. men vad är det man säger, ju tightare desti bättre (he he he). jag vet inte varför, men när jag har press på mig jobbar jag både snabbare och effektivare.
sen att förmodligen halva rapporten kommer innehålla rövarhistorier och hittepå.. det tar vi imorgon! 


//carro 


Kommentarer
Postat av: Anonym

En del levererar bättre under press med deadline. Kanske kan passa dig bra att jobba inom media :)

Bara man hanterar det ok och inte får magsår...

kam

2010-03-12 @ 00:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0