friday i'm in love

ner myst i mr good lookings säng, i hans kläder och en massa kuddar runt mig. det är jämn vecka den här veckan, vilket innebär no school på fredagar. så varför gick jag upp vid sex ändå? för att få frukost sällskap såklart!

dagen är bokad till bredden. om några timmar ska jag ida och moa ut till stallet. sen ska jag hem och skriva projektrapport. när mr good looking slutar ska vi åka till min far och äta tårta, sen ska vi till sickla för att gå på bio. green zone ska vi se.. alice i underlandet var tydligen ingen killfilm fick jag höra. he he..


snozan gillar våren! för hon har vägrat gå ut hela vintern.. och folk tycker synd om inne katter.. vi får tvinga ut våran stackare.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0