fireflies

jag har blivit förslappad. jag tänker slappt, jag agerar slappt och jag vill inget annat än att vara slapp. hade jag inte släpat iväg mig till gymmet idag hade det nästan varit dags att skjuta mig. jag gjorde ju ändå ingen nytta. hela dagen har spenderats i något slags mellan läge av hopplöshet och nästan sömn.
men jag var på gymmet, och det är jag grymt stolt över.

sen vart det en runda på affärn med mamma och efter det hem och trycka i sig pizza (!) och sen ner till stallet för ett par varv på en ponny. det gick långt över förväntan att rida och jag är nöjd. nu är jag mätt också, efter all mammas mat.

nu ska jag sitta här och fortsätta i mitt slappar mode ett tag till (iklädd en röd fleecemorgonrock!) och sen gå och lägga mig med en film.





//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0