en onsdag i mars

mina vänner har åter avlöst varandra. när moa kom hit åkte ida hem..

kulturdagen gick bra. vi var på nordiska museet och spanade in modemakt utställningen och alla andra utställningar dom hade, när vi ändå var där. bland annat en om leksaker och dockhus. as ballt. lite kontrast från alla utställningar med tavlor som hänger meter efter meter på väggarna.

efteråt blev det lunch på subway och sen bokrea på åhlens. köpte en tatueringsbok, för ovanlighetensskull.. hehe.
sen har jag bokat tid för gaddning idag ;). och fixat maaaassor i mitt rum. det har hunnits med mycket idag mina vänner. ändå känner jag mig förvånandsvärt lycklig och ostressad.



//carro

Kommentarer
Postat av: MIcke

du var 2 sek för seg med att uppdatera annars hade du varit cool! :)

2010-03-03 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0