det kallas tur

efter att ha lyssnat på låten i inlägget under, taggat bilder från förr i tiden på mina as snygga vänner och sen borstat tänderna kom jag och ida äntligen i säng.
upp vid sju och slängde i oss frukost innan vi kickstartade dan med att åka till orminge och byta till skolbussen. väl framme i plugget var det prov i filosofi som gällde. milt sagt gick det åt helvete. men vem vet, maggan kanske gillar mina rövarhistorier, som har en tendens att vara med på vart enda prov nu för tiden..

skola hela dan. pengar inlämnade för middagsbiljetterna till studentskivan. stackars johan bar runt på ett kuvert med över 30 000 i. hem till ida efter designen för att döda tid. tröck i oss baugette (hehe) och kladdkaka innan jag hastade iväg till jobbet.
sen stod jag där och körde min grej mellan halv fem och kvart i nio. hade turen att få gå hem tidigare så jag hann med en tidigare buss. nu har jag för dom intresserade fått i min en halv grapefrukt och ska nu ta en dusch.. känns som om det var länge sen man duschade..

for the record hade jag flyt igår också. skulle låsa en stor dörr i stallet och var allmänt nöjd med dagen. tänkte "fan, det har vart en hyffsad dag idag. jag känner mig glad och pigg". när tanken var tänkt slog i skallen så det sjöng om det i ett stuprör som nått jävla ägg hade skruvat loss hälften på. självklart fanns det en vass kant att slå skallen i. så nu mer har jag ett fem centimeters jack i skallen och vart av med lite hår på köpet.. vissa straffar gud med detsamma. nu ska jag väl bli flintis också.
grattis carro.



sommar skulle inte skada nu..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0