det ena å den andra.

god morgon! ruskvädret från igår har ersatts av strålande sol... och sex minusgrader.. ja mina vänner, är det inte det ena så är det definitivt det andra. jag ligger i soffan hos mr good looking och fördriver tid med treasure madness på facebook (new addiction?). var uppe redan vid sex för att få sällskap vid frukosten, sen gick jag med honom till jobbet, bara för att få lite mer tid tillsammans och en härlig morgon promenad.

nu ligger jag och lökar i hans soffa och försöker få tiden att gå.

idag är det måndag, vilket inte innebär några större kraft ansträngningar från min sida. ska dock ner och jobba i stallet efter skolan, istället för patrik, som varit så snäll och jobbat för mig :).

nej, det är säkert något trevligt på animal planet, den ända kanalen som inte sänder tvshop eller något löjligt ringainochvinnapengar-program vid den är tiden.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0