24 mars

för nitton år sen var jag en liten ful, röd och gallskrikande klump med hår på. idag är det mest liten och gallskrikande som stämmer in på mig.

vad gör man när man är nitton då? alltid har man tyckt att dom som varit nitton var så jävla gammla, så jävla vuxna. men jag tror jag insåg någonstans igårkväll att jag aldrig kommer att bli vuxen och att jag hoppas att jag aldrig kommer känna mig gammal, även om den dagen förmodligen kommer att komma, förr eller senare.

dagen i ära startade väldigt fint. vaknade bredvid mr good looking vid tio i sex och fick på engång en lite present. ett jätte fint halsband som det stå " u rock my world" på. hur underbart somhelst. sen åt vi frukost och bara för att få spendera så mycket tid som möjligt ihop, gick jag med honom till jobbet idag igen. så nu är jag både mätt och motionerad.

dagen kommer att fortsätta med skola och sen jobb innan jag avslutar med att åka hem till elin och mysa med mina brudar! kommer bli en awsome och lagom dag tror jag! :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0