like shooten stars

hemma efter en helg i ständig rörelse.
fredagen startades med bad vid insjön och sen foto med mickis och johannes med avslutning på götgatan och ett glas vin. lördagen, som tydligen var årets varmaste dag spenderade jag på jobbet och sen hemma hos johannes med lite annat folk. sen skulle jag och ida lana sims hela natten, vilket slutade med att båda två somnade innan tolv.. jag väcktes dock vid klockan två igen av ett fyllesamtal från rhodos, grabbarna verkar ju ha kul iallafall haha.
igår jobbade jag hela dagen, sen åkte jag och ida ut till stallet och tog en promenad med kelly ner till havet.
kvällen avslutades med en film tillsammans med odrägligt bruna martin.


måste. köpa. det. här. objektivet!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0