tjugohundratio, tvåtusentio, tjugotio?!?

som sagt, som sagt, inget virusskydd inget internet för min del. jag vill inte att min dator ska få herpes, gonoré eller svininfluensan för den delen.. så jag kör safe och surfar på martins dator, hehe.

nyår var kul. chrilles kusin från england och hans flickvän var i sverige och joinade våran nyårsfest på ugglevägen. så jag fick minst sagt träna min engelska, sen om jag gjorde mig förstådd efter allt vin, det är en heeelt annan historia.

men jag verkade iallafall vara den enda som klarade mig ifrån den eländiga "magsjukan" som på något underligt vis spred sig under kvällen. de flesta visade inga symptom förns dagen efter.. alltså igår. jag var helt okej bakfull och låg och studerade, med en påse chips i handen, martin när han sprang mellan soffan och toaletten för att kräkas hela dagen.. smarta människor dricker vatten INNAN dom somnar eller dansar på soffbordet.

idag däremot har jag jobbat hela dagen och åkte sen för att fira en av sysslingarna som fyllde 18 igår. lika med att vi fick gratis middag, hehe. imorgon blir det jobb igen och sen ska jag måla hela kvällen, har jag planerat.
på måndag fyller martin 23 (vilket han haft ångest över i ett halvår) och då ska vi äta oxfilé.

nu ska jag fortsätta att se på den ytters intressanta fotbollsmatchen på våran svinstora tv..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0