målat

jag vet att jag är sjukt seg med mitt virusskydd. men det kommer förmodligen att dröja tills jag fått min lön.. alltså tills i slutet av januari.

under tiden får ni hållas med de dåliga uppdateringarna..

meeen, för att göra det hela lite mer uthärdligt tänkte jag lägga upp lite nytt som jag målat.

det är massor av mer som jag gjort i akvarell men inte fotat ännu, det kommer.. senare.



senaste tillskottet i olje samlingen. den står fint över skrivbordet nu :)







mammas julkort. ida och chrille fick ett likadant.



mosters julkort. väldigt dålig bild, och min brännskada från jobbet syns snyggt på handleden. suicide carro.


//carro






Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fint som helst!!

måste komma förbi och kolla målningarna live!

Julkortet får en ram och blir jultavla :)

kram

2010-01-16 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0