if you belive there's a man on the moon.

förlåt förlåt förlåt.
livet är lite kaos just nu och jag har inte tagit mig tid att sitta vid datorn tillräckligt mycket för att ens kolla facebook.

men idag denna rörliga bild timme, kändes det som om det var dags att ta upp kontakten med facebook och blogg igen, vi har ju trots allt varit vänner under en längre tid och  nu när vi spenderat lite tid ifrån varandra så känns det bra att ses igen. hehe.

efter skolan idag blir det en repa bladning till, precis som igår och förra veckan. sen blir det en vända på gymmet innan jag åker hem till mamsen och jobbar lite.

nu ska jag engagera mig i mitt arbete, på facebook.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0