det som en gång var min hela värld..

nu sitter jag i min säng igen.. det är mycket sittande i sängen. antingen sitter man här själv och stirrar in i väggen, eller så stirrar man in i dataskärmen.. ingetdera särskilt givande, inte så länge facebook är uppe på datan i allafall. jag har så smått börjat ge upp mitt café world, det är dags att gå vidare, vem vet jag kanske återvänder med nya krafter och tar över hela café world världen.. vem vet.

jag lunkar på i samma slowmow takt medans resten av livet rusar förbi som expresståg, på väg mot någon spännande destination. jag tänker i gåtor, jag talar i tungor och lyssnar bara på min ipod, han har mycket bra att säga ska ni veta.

men mitt i all smuts och mitt i allt elände finns ljuset i slutet av tunneln, för imorgon är det onsdag och jag har ett ytterst krävande uppdrag att utföra..


en kväll i dimman. all in på lördag?


vad säger ni, är the botten nådd ? eller finns det djupare hål?

//carro

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nej All in på Fredag!!!

2010-01-27 @ 16:26:52
Postat av: Fanny

Nej! All in på fredag!!!

2010-01-27 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0