det går bra nu..

kreativiteten är hööög just nu. rörlig bild är lektionen och tetris på facebook är sysselsättningen för mer än hälften av klassen. jag gillar att våran lärare inte ens säger till..

idag är det torsdags-fredag för mig. alltså är jag ledig imorn. eller ledig och ledig, jag ska in och klippa mig på förmiddan och sen jobba mellan fyra och åtta och sen är det snabba cash vid halv tio. en helt ok fredag helt enkelt. på lördag ska det också jobbas, och sen har jag hört något om all in? hehe.

min garderob är nu fylld till kräkgränsen hos mamma, organiserad och fin. nu är det bara resten av rummet kvar. tänkte kanske ta itu med det innan stallet idag och sen evetuellt lite ikväll. det beror på vart fötterna tar mig efter ridningen.


nu ska jag äga på tetris.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0