var du än befinner dig, har du en famn för mig

måndag. och som sagt tycker jag om måndagar. jag gillar känslan av att ha en hel vecka framför sig och så många dagar kvar till helg. sarkasm undrar ni, välj själv säger jag.

dagen startades med frukost med mamma vid tio och sen iväg till skolan för bildlektion, som spenderades med att spika fast två par skor på en bänk.. fråga inte.
sen gick jag och tre av min absolut bästa vänner till forum och åt lunch på barista.
sen åkte vi allihop mot orminge. jag, ida och elin för att träna och mailn för att få massage.
vi hurtbullar intog gymmet i någon timme och avslutade sen med en timmes yoga.

nu har jag ätit middag med mamma och ska försöka skriva mitt tal till svenskan.. jag har en schysst idé, men kommer bli tvungen att öva på att hålla masken om det ska bli ett bra tal.


tre fjärdedelar av järngänget, haha, den sista delen står bakom kameran och är med på nästan varenda bild i den här bloggen annars.


utan er skulle allt vara grått och trist. jag älskar er.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0