the show must go on

helgen stundar och jag ska fira det med att sitta här framför datan själv i ett par timmar innan jag åker iväg och ser en film med malin. imorgon fortsätter jag fira helgen med att jobba hela dagen och sen flytta hem till ida ett par dagar. det är inte lätt att vara mörkrädd har jag hört.

sen ska vi fira mickis, som fyller år idag. världens värdelösaste ålder, 19. så vi firar bara lite.


och på söndag är det.. söndag?! jo för mig är det söndag. alla andra kära fjantar firar alla hjärtansdag. vilket jag bojkottat för flera år sen. vi tänkte äta middag några stycken, bara för att markera att vi inte tänker fira alla hjärtans dag. eftersom vi absolut inte hade kunnat äta middag vilken annan dag som helst.
anyhoe, nu ska jag vila mina ben. efter en hel dags bladning.





//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0