man ska börja tidigt!

godermorgon.
det har blivit en ful ovana att snooza bort hela morgnarna.. ställde klockan på kvart i sju för att gå upp vid sju. när klockan var halv åtta kom mamma in och kollade om jag var vaken.. hehe. jag som utan problem kom upp vid sex varenda morgon förut. men det har väl med vanor att göra antar jag.


hittade lite kul grejer när jag städade ur rummet. starten på min konstnärskarriär.
 


här har vi då hela familjen på promenad.. det bästa är att katten är större än millan.. (katten är kladdet i vänstra hörnet.) och att pappa ser lite sne ut. sen är mamma den ända som har någon annan färg än svart.. själv är jag jävligt snygg också. denna är gjord 1994.


//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha om inte annat så ser du jävligt rädd ut! <3

2010-02-23 @ 08:59:06
URL: http://zonic.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai! :D Titta garna forbi om det later intressant!



Gor du inte det, sa ber jag om ursakt for min lilla "reklam", hoppas du far en bra dag :D

2010-02-23 @ 09:04:16
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har snyggast mun, en riktig pussis. Kolla håret också, Millan har bara ett strå, haha, du och jag har långt. Du måste verkligen tänkt till och slitit hårt för att få till det.

kram Mamma

2010-02-24 @ 01:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0