jag ska sakna dig imorgon

en ny favorit så här i snön och kylan. melissa horn. har spelat henne hela kvällen och blir helt mysig och lugn av hennes röst.


idag är det söndag och det blev väl inte värsta tokdraget igår. inte för min del iallafall. halvvägs in på kvällen fik jag ont i halsen och öronen. för att undvika sjukdom tog jag mitt förnuft till fånga och lämnade mina partygalna pinglor redan vid tolv för att åka hem och sova. ändå var jag bakfull imorse. jag som tyckte jag tog hand om mig själv bra igår och inte fick i mig allt för mycket.. men jag överlever.

idag var jag emma och en nyfunnen vän, alma, i stallet och åkte ett par varv på skogstrollen. mysigt då det vart sol och inte alls särkilt kallt hela dagen. efter hemkomsten har jag målat i flera timmar. känns som om inspirationen är på väg tillbaka. det kanske bådar gott för min stackars blogg också, haha.
nu ska jag krypa i säng, imorgon är det måndag och jag gillar måndagar.


min prinsessa

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0