go ahead and smile..

nu har jag röjt i mitt rum sen klockan fyra. ida var här ett par timmar och tittade på med än hon hjälpte till, hehe. men nu börjar det ta sig. snart blir det ommöblering och ännu mera fix. bland annat lekte jag elektriker och satte upp en lampa själv, innebärande att jag var tvungen att koppla kablar och grejer själv. stolt och nöjd med resultatet! nu ska vi bara hoppas på att taket håller..

imorgon är det jobb från 12 och sen tjejkväll för hela slanten. middag hos ida och sen ut och slira i stan. ett rejält gäng är vi också. jag har stora förväntningar på kvällen och ska nu krypa till sängs själv.. ensamt och tråkigt.



vänner är bra!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0