freaking me out

haha, satt precis och kollade igenom bilderna från lördagen. det vart inget asröjj, men kameran lyckades tydligen hamna i rätt händer än då, för det är en hel del sköna bilder.

det roligaste är första och sista bilden på kameran. båda två är på mig och visar lite före och efter.. på ett inte fullt så positivt sätt kanske. håll i er!



här är precis innan jag gick hemmifrån, städat och fint. lite trött men ändå på gång




här däremot, ett par glas vin för många senare, ser det inte riktigt lika bra ur längre. det värsta är att typ varenda bild efter den första på mig ser ut så här.. hur lyckas man? jag skyller nog på dåliga gener, hehe.


//carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0