för mycket vuxenpoäng?

nu är jag sambo på ugglevägen till onsdag. och vi rivstartar med att fanny och linnea är här och lagar köttgryta (?!). till det serveras det vitt vin, trevligt sällskap och sen hörde jag något om att någon bara MÅÅÅSTE se melodifestivalen.. vuxenpoängen haglar in och jag börjar känna mig panikslagen. hur ska jag kompensera för det här? hur mycket vin måste vi dricka för att det inte ska gå för långt? måste vi tillslut gå ut ikväll? måste jag skolka en hel vecka? måste vi klottra? hänga i centrum? skrika fula ord åt gamla tanter?
nej jag har ingenaning om hur det här ska sluta. till råge på allt har jag gjort något så moget som att jobba hela dagen, och gå upp innan nio bara för att äta frukost med folk som skulle jobba ännu tidigare.. och till frukosten drack jag kaffe, och åt hårt bröd.. utan något onyttigt på.

nej, jag får nog ta och börja på det där vinet nu, om vi ska komma någon vart ikväll.

är det verkligen så hemskt att bli vuxen? det får bli kvällens fundering tror jag. tillvidare önskar jag er en trevlig kväll.


en allmänt äcklig bild får vara komnpensation tills jag kommit på något bättre..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0