changing

vet ni vad jag kommit fram till? att jag allt för ofta finner mig i och nöjer mig med situationerna jag hamnar i. efter att jag kommit fram till detta insåg jag att jag är trött på att det är så. man ska ju alltid sträva mot nya mål, vilket man inte gör när man nöjer sig med en situation eller fastnar i ett visst läge av livet.

jag vill bli bäst i världen på allt, jag vill vara rik, snygg och framgångsrik. nu kanske det här är att sikta mot stjärnorna, men det är ändå mål att sträva efter. sen får man väl sätta upp några slags del mål på vägen.

för nu är det dags för förändring. nu ska jag leva mitt eget liv, och inte någon annans!


hey ho, lets go

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0