breakdown

jag är förvirrad. överallt.
vissa stunder känns det som om jag har precis varenda liten grej under kontroll, för att i nästa stund vara totalt lost bland allt.. just idag har det varit välidigt mycket blandat.
kom hem vid elva imorse och satte igång och fixade i rummet på engång vilket jag gjorde tills mickis kom vid halv fem.
sen åkte jag med henne till stallet och fick rida även fast jag inte jobbat. efter ridningen någongång tappade jag lite greppet om situationen och allting for i väg åt alla möjliga håll..

nu vet jag inte riktigt vart jag är. ska hoppa in i duschen och sen åka iväg och umgås lite. rensa skallen en stund.




jag är så jävla trött på snö nu alltså..


//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0