the beautiful people


sitter i soffan igen.. så typiskt, ska jag aldrig komma härifrån? lika bra att installera kyl o frys i byrån och toalett bakom bokhyllan, för att göra allting lite lättare.
har funderat idag (många säger att jag tänker way too much), inte för att jag kom fram till något särskilt nyttigt eller världsomfattande, men jag tror det skulle vara bra om man kunde sätta in något i hjärnan som sållade bort alla dåliga nyheter och tråkiga tankar, tänk så mycket mer ljus och lycka det skulle finnas i världen då.. eller kanske tillämpa lobotomi på alla som tänker tråkiga tankar och berättar dåliga nyheter, sen kan vi bygga oss en hel koloni med mänskliga grönsaker och om man är på väg att tänka tråkiga tankar eller berätta dåliga nyheter så får man en gratis utflykt dit för att se vad man kan råka ut för.. dags att sluta skriva? tror det.


tur att det finns så mycket fint också.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0