tänkvärt?!

jag lyckas alltid äta tills jag är dömätt. ni vet sådär mätt att det nästan gör lite ont att röra på sig. sådär mätt att man ångrar att man tog den sista potionen. dom säger att man man blir klokare med åren, skitsnack säger jag. enda skillnaden på mig nu och för tio år sen är att jag har lite mer egna pengar att köpa godis och glass för, så jag kan trycka i mig ännu mer..
vi shoppade idag, jag och martin. tre B&J var, fyra rör pringles, en hel påse piggelin och sen fick vi i oss räkor och kräftor till middag.. vill bara tillägga att jag åt bullar till lunch och mellis idag. kanske är värt att lägga ut lite pengar på ett gymkort iallafall?




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0