sliten stel o slö

huuah vad segt det är att gå upp själv. även om jag inte ens gick upp tidigt idag jämfört med igår..
var hemma vid tolv tiden efter ink bash igår. martin åkte vidare och träffade lite kompisar efteråt och snubblade in vid halv sex imorse... han lär ju inte att kommit till sans innan jag har hunnit dra iallafall.

idag är det dags för näst sista passet på donken, sista är imorgon. ska bli jätte trist att behöva säga hej då till alla. eftersom man alltid lyckas bli bra vän med alla i slutet, kasnke för att man slappnar av mer, vad vet jag..



jag <3 min fjärrutlösare!


//carro

Kommentarer
Postat av: Fanny

Och du är snygg!

2010-08-30 @ 00:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0