sicko


helt solo hemma. en lördagskväll. den ena uppdateringen på facebook efter den andra skvallrar om att folk ska gå all in på varenda kräftskiva i stan. själv sitter jag i en tom lägenhet och väntar på min man.
nej, jag avbröt faktiskt en kväll med umgänge för att finnas till hands om mannen min behövde en snäll röst att lyssna på. en av hans barndoms kompisar vart knivhuggen precis utanför hans jobb för några timmar sen.. så vi båda är lite skärrade. jag för att jag är rädd om honom, som är kvar där, och han för att hans vän ligger på sjukhus.. hoppas han köper med sig ben & jerrys hem, det behöver vi. äta oss lyckliga, rutinerade tjockisar..




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0