regn..

det regnar.. å det regnar å det regnar.. skriver man regn många gånger så känns stavningen jätte konstig.. samma sak om man säger det fort ett par gånger. det går inte ihop i skallen efter en stund.
smartskaftet själv var på väg ner till stallet för att jobba idag, när det inte börjar förns nästa vecka. lucky me.

så istället vart det en sväng till rusta med mamma, med mig bakom ratten. hon har så smått börjat släppa taget om handbromsen när vi är ute och kör nu, kanske för att jag lärt mig komma iväg på dragläget.. äntligen.
motorväg, rondeller och parkeringar för hela slanten, har både parkerat och avparkerat (?) idag. nöjd och ett par leopardmönstrade gummistövlar rikare.
nu ska jag bara leta fram mitt paraply med samma mönster, sen är jag high going för hela hösten. för face it, den är här snart.




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0