NBA nästa!

sitter och hänger på mitt favoritställe här hemma, i soffisch.. ska snart iväg mot mor min för att hämta mina jobbkläder som har åkt tvättmaskin. sen blir det jobb heeela kvällen.

gårdagen, min lediga dag, spenderades med att sitta och vänta på posten, sitta och vänta på ungdomsmottagningen och att sitta och vänta på apoteket, jag hatar kölappar!
därefter intpg jag och några av grabbarna basketplanen nere på en av skolorna i området. till en början var det svinit varmt och vi svettades som grisar allihop och alla vägrade ge upp.
allteftersom spelet fortgick blev molnen mörkare och mörkare, tills himlen bokstavligen öppnade sig och öste ner vatten. längesen jag sett så mycket regn! några tappra spelare stod kvar i ösregnet medans vi andra gömde oss under tak.

idag har jag träningsvärk i hela rumpan efter gårdagens figther. det är hårt att spela basket med bara killar, när man är hälften så lång som dom.. och lätt som en fjäder i jämförelse.. sen är ju jag som jag är också.. och spelar lika hårt och fult som dom.. så jag får nog skylla mig själv!



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0