jag ska bara..

optimist som man är planerades en joggingrunda äga rum nu på morgonen. vid sju tiden när frukosten stod klar på bordet och kaffet var upphällt i koppen letade sig blicken ut genom fönstret och plötsligt fick jag ont i magen, lite huvudvärk, känningar av träningsvärk i benen och en blåsa på ena lillfingret. nu sitter jag här med dåligtsamvete för att jag inte ens tagit mig för att duscha ännu..
att man alltid är så jävla säker på kvällen, men när man sen vaknar och mer liknar en mullvad än sig själv på morgonen är man inte så jävla ball längre, utan kryper hellre längst in under täcket och ligger kvar tills det luktar kaffe i hela lägenheten. inte får man väl vara dum inte.



bara för att kompensera min oerhörda lathet nu på morgonen så lägger jag in en bild från gotland när jag "sportar". jo vissa påstår att golf är en sport..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0