you make me whole again

måndag morgon och jag har antingen sovit alldeles för lite i natt eller druckit alldeles för mycket kaffe nu på morgonen. för jag kan inte sitta still och jag vill bara ut och röra på mig.. så jag funderar på att gå ner och pumpa däcken på cykeln och ta en sväng innan jag ska träna. gymmet öppnar ju inte förns nio.. och det är en heeel timme kvar och motions abstinensen börjar bli jobbig.

hur kan jag vara så djävulskt pigg? jag har vaknat upprepade gånger i natt och kollat på klockan, suckat och somnat om oroligt. sen drack jag två koppar kaffe imorse för att kompensera det. till råge på allt var jag och martin ute och sprang igår morse sen tog jag en power walk med hästen på eftermiddagen. är jag så lyckligt lottad att jag kommit in i mitt tränings mode igen?! hoppas hoppas. ååh vad jag älskar våren!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0