we made it

jag har blivit slapp på att blogga känner jag.. tror jag har en dator svacka är knappt inne på facebook längre.

idag är det den sista jävla april (!?!?!?!?), valborg och mösspåtagning i skolan. så just nu sitter jag i mina träningskläder och väntar på att klockan ska gå, så jag kan glida ner till gymmet och möta upp ida. sen är det bara att röra sig tillbaka hem till martin för dusch och ombyte. själva cermonin börjar vid två i skolan, så det är väl bra att vara där en stund innan.
efteråt är det obligatoriskt klasshäng i någon schysst park någonstans i stockholm stad. därefter ska jag hem och sen vidare till ett 20 års kalas hos en vän.

späckad dag och nu sparkar iallafall jag igång den!



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0