tuesdays never flows

sitter i vanlig ordning på rörligbild. precis som alla andra tisdagar. just idag lyckades jag komma en halvtimme sent och just idag har jag lika mycket viktigt att göra som alla andra gånger, spela spel på facebook, blogga, snacka skit med ida.
en mycket lärorik kurs, iallafall för min del.

meen, när vi plågat oss igenom de sista minutrarna av den här lektionen ska vi ge oss av mot sickla och gymmet. sommar 2010 kommer inte undan, vi ska bli superfitta, hehe.
därefter är det bara att åka tillbaka för lunch, filosofi och geografi, vilka båda råkar vara mina favorit ämnen. sen är det fullrulle hem för att göra matlåda innan stallet.

därefter får vi se. skulle verkligen behöva börja på min studentklänning, om den ska bli klar någongång.



//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0