tisdag

jag har så smått börjat återhämta mig från snöchocken igår morse.. ingen lek att vakna till snöstorm och nästintill minus grader när man gått runt och myst i 15 grader och sol i flera dagar.

nu har iallafall påsklovet officiellt startat och det inledde jag och ida med att vara på gymmet vid åtta imorse. det är lika bra att gå upp med martin, för då kan han släpa upp mig och hälla i mig kaffe, mycket bättre än att jag ska behöva göra det själv några timmar senare. sen kom jag hit till mamma i tid och har både hunnit städa och fika med ida. om några timmar ska jag ner till stallet, men först ska jag försöka måla lite :)


likie likie! :D


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0