tell me now

godmorgon!

jag laddar inför dagen med att lägga in ny musik på min ipod och lyssnar på La Roux. sjuk röst på den bruden! och bäst av allt är att mer eller mindre alla låtar är grymma!

dagen i ära ska jag jobba ett par timmar innan ida möter mig i sickla (tror jag) och vi drar ut till stallet på hivön för en mysig påsklovsrunda på skogstrollen. det ser jag framemot big time.
sen hinns det nog inte med mycket mer idag. skulle behöva sätta mig och måla lite, innan jag glömmer bort hur man gör, kreativitets svacka!
förhoppningsvis kommer martin förbi innan han ska träna ikväll. våra scheman går inte alls ihop på vardagarna. när han jobbar är jag hemma eller i skolan, när han är ledig tränar eller jobbar jag, när jag är ledig på kvällarna tränar han..
sucks, men bara i några månader till. sen kanske vi kan ses varje kväll, eller så kommer vi aldrig att ses. den som lever får se.


nu ska jag klä mig inför dagen :)



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0