häl-tå, häl-tå

jag har ont i hela kroppen efter gårdagen och just idag känner jag för att vara rik. dom ynka tvåhundra kronorna på mitt konto är inte till mycket nytta kan jag säga.. men just nu är det bara spara, spara inför det som komma skall.. så det blir till att sitta på händerna ett tag till.

igår var minst sagt en hel dag tillsammans med brudar och bögar (som min syster så fint uttryckte det). vi var skitsnygga i håret och stämmningen var både glad och spänd hela dagen. vi fixade hår, möblerade om, övade catwalk, lökade, övade mer catwalk, fixade mer hår, lökade ännu mer och sen tillslut var det dags för modevisningen.
eftersom vi hade övat hela dagen kände jag inte att jag hade något att vara särskilt nervös för, klart att det pirrade lite i magen, men det var nästan värre att gå när vi övade än på själva visningen. jag tycker iallafall att det gick bra och folket som kollade på såg nöjda ut. i juryn, för att bestämma vinnare i frisyr tävlingen, satt diverse b-kändisar som alla är frisörer, tror jag.

insåg precis att jag inte har någon hårtofs.. den gav jag bort igår. åandra sidan har jag ett kilo hårnålar från igår.. hehe.
får se när syrran lägger upp bilderna. för dom vill jag ha!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0