en torsdag ni vet..

det finns många sätt att starta morgonen på. idag startade jag min med att bli jätte förvirrad över att larmet på min mobil ringde, för att en minut senare bli lika förvirrad när martin ringde för att väcka mig. sen höll han mig vaken tills jag blev pigg och lyckades åla mig upp ur min varma säng för att gå upp på övervåningen och göra morgonkaffe och frukost.

nu är jag mätt och nöjd och sitter och njuter av mina sista lediga minuter innan bussen avgår. undertiden pluggar jag körteori och spelar treasure madness på facebook. det där jävla spelet kan förstöra en hel dag. i tisdags innan jag gick till stallet så var jag två poäng från att gå upp en level, men hade för lite hälsa för att kunna gräva.. fattar ni frustrationen?!?! he he he..

nej, dags för ett ombyte. man ska tydligen ha trosor och grejer på sig när man jobbar. aldrig hajjat varför, men det är väl lika bra att göra som dom säger..




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0