back on track

och så var vi tillbaka på alla veckors ruta ett, måndag. prognosen för dagen är, dimma, kallt och ensamt. martin gick till jobbet för en halvtimme sen och jag känner mig redan ensam och bortglömd..
om en och en halvtimme ska jag ner för veckans första och välbehövliga träningspass. gymmet öppnar inte förns klockan nio på måndagar av någon dum anledning. efter det ska jag raka vägen in till stan med ida och färga håret inför onsdagen, då det ska hårmodellas åt tessie som går sista året på frisör nu.

nej, ska se vad det går på animal planet, den ända kanalen man står ut med vid den här tiden på veckan. för ringoling program eller nyheter har aldrig varit några favoriter..


det finns alldeles för många bilder när jag sover på martins dator.. smygfotarn?

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0