wake me up..

äntligen hemma, duschad och ner mysad i soffan med "middag" (två mackor) och te. väntar på att martin ska komma hem från fotbollen och äta kladdkaka med mig.

sen senast har det inte hänt så mycket kul. jag hade religion i en timme och tjugo minuter. sen åkte jag hem till mamma och letade desperat efter något att stoppa i munnen. men nej, det slutade med att jag fixade naglarna och drack tre glas vatten. tjugo i fem gick jag ner till stallet och hade möte med ungdomssektionen. sen red vi ute i hagarna och hoppade och hade oss.

sen GICK jag och olle upp från stallet, hela vägen till bussen. i regnet.. blöt, kall och ensam tog jag mig sen från centrum och hem. men nu sitter jag här. i soffan och lyssnar på musik och regn. och alldeles nyss något som lät misstänkt likt ett pistolskott. men det var väl förhoppninsvis bara inbillning...




och bara för att göra något mysigt ännu mysigare. :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0